• PIŁKARKI SP BIEDRUSKO WICEMISTRZYNIAMI WOJEWÓDZTWA W WIELKOPOLSKIM TURNIEJU ORLIKA !!!

          • Wspaniały sukces osiągnęły zawodniczki SP Biedrusko, które w finale Wielkopolskiego Turnieju Orlika zajęły 2 miejsce w piłce nożnej dziewcząt. Podopieczne Waldemara Kamińskiego wygrały w nim dwa mecze z zespołem z Trzcianki 5 : 0 i z Przykony 4 : 2 oraz nieznacznie przegrały ze zwycięzcą turnieju – drużyną z Zakrzyna 2 : 3. Ten decydujący mecz miał dramatyczny przebieg. Nasze dziewczęta ambitnie walczyły ze starszymi o rok rywalkami, dwukrotnie doprowadzając do remisu, by ostatecznie minimalnie przegrać. Mimo tej porażki uczennice z Biedruska zaprezentowały się wyśmienicie w całym turnieju osiągając bilans punktowy 6 : 3 i bramkowy 11 : 5. Te wyniki dały naszym zawodniczkom tytuł Wicemistrza Województwa Wielkopolskiego, co jest ich największym sukcesem w karierze.

            W nagrodę dziewczęta otrzymały z rąk Prezesa Wielkopolskiego SZS Zdzisława Urbańczyka wspaniały puchar, dyplom, srebrne medale i koszulki z logo turnieju.

                        Nasza kapitan zespołu Alina Kłódczyńska została wybrana najlepszą piłkarką turnieju finałowego, za co otrzymała dyplom i piłkę nożną.

                        Mistrzowski zespół występował w następującym składzie :

            Inga Abramowicz , Nina Burzyńska , Natalia Grembecka , Alina Kłódczyńska , Lena Konkowska,

            Nadia Konkowska , Antonina Łopka , Dagmara Matysiak , Zuzuanna Szaj i Karolina Zwolińska.

             

                                                                                                          Waldemar Kamiński

          • SUKCESY PIŁKAREK SP BIEDRUSKO

          • Piłkarki SP Biedrusko zajęły wczoraj 2 miejsce w półfinale wojewódzkim i awansowały do finału Wielkopolskiego Turnieju Orlika , który odbędzie się w 22 czerwca w Szamotułach . W pierwszym meczu półfinału nasze zawodniczki pokonały zespół z Łakoma 2 : 0, a w drugim po dramatycznym spotkaniu zremisowały z Trzcianką 1 : 1. Pierwsze miejsce zajął zespół                      z Trzcianki, który przy równej ilości punktów miał o jedną bramkę strzeloną więcej niż nasza drużyna. Do finału awansowały 2 zespoły .

            Oto autorki tego osiągnięcia : Inga Abramowicz, Nina Burzyńska, Alina Kłódczyńska, Lena Konkowska, Nadia Konkowska, Antonina Łopka, Dagmara Matysiak, Zuzanna Szaj, Zofia Tecław i Karolina Zwolińska.

            Natomiast dziś podopieczne trenera Kamińskiego grały w finale Poznańskiej Ligi Orliczek. Nasze piłkarki zajęły 5 miejsce, za co dostały puchar, medale i nagrody rzeczowe.

             

                                                                                         Waldemar Kamiński

          • Zebrania z rodzicami pierwszoklasistów

          • Zebranie z rodzicami przyszłych uczniów klas pierwszych odbędzie się 30.08.2021 r.

            Klasa 1a o godz. 17.00

            Klasa 1b o godz. 18.00.

            21 czerwca 2021 r. na stronie internetowej szkoły zostanie zamieszczona informacja dotycząca "wyprawki" dla uczniów klas pierwszych.

          • Ważne!

          • Zgodnie z rozporządzeniem MEiN z dnia 29 kwietnia 2021 r., od 04.05.2021 r. do 14.05.2021 r. uczniowie klas 1-3 będą realizowali naukę w trybie stacjonarnym, natomiast uczniowie klas 4-8 będą kontynuowali naukę w trybie zdalnym, zgodnie z obowiązującymi w szkole procedurami wprowadzonymi 09.11.2020 r.   

            Dla uczniów klas ósmych nadal na terenie szkoły są organizowane konsultacje z przedmiotów egzaminacyjnych.  

          • "ORTOGRAFICZNE KASZOTY" - WYNIKI

          • UWAGA!!! 

            Finał Konkursu Ortograficznego – ,,Ortograficzne kaszoty” 2021

            wygrała uczennica klasy 8b - Alicja Mielcarska, tym samym zdobywając tytuł Mistrza Ortografii 2021

            II miejsce - Nadia Piasecka z 8b

            III miejsce - Maja Norkiewicz z 7a 

             

            Serdecznie gratulujemy!

            Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za udział i życzymy sukcesów w przyszłym roku:)

             

          • Zmiana kalendarza szkolnego

          • W związku z pandemią Covid-19, z kalendarza roku szkolnego 2020/2021 zostały wykreślone zaplanowane na 29 kwietnia obchody Dnia Patrona Szkoły w formie festynu rodzinnego - w tym dniu odbywać będą się zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem lekcji, a Dzień Patrona będzie obchodzony w innej formie.

            Z kalendarza roku szkolnego 2020/2021 zostają wykreślone zaplanowane na sobotę 29 maja obchody Szkolnego Dnia Dziecka w formie festynu. Dzień ten będzie obchodzony 1 czerwca w formie zależnej od sytuacji epidemiologicznej w kraju.

            Dni 25-27 maja (egzamin ósmoklasisty) oraz 4 czerwca (piątek po święcie Bożego Ciała) są dniami wolnymi od zajęć dydaktyczno-wychowawczych. W tych dniach dzieci będą mogły korzystać z zajęć opiekuńczych na świetlicy.

          • "ORTOGRAFICZNE KASZOTY" - FINAŁ

          • UWAGA!!! 

            Już w najbliższą środę (28.04.),

            o godzinie 18.00,

            odbędzie się finał Konkursu Ortograficznego – ,,Ortograficzne kaszoty.

            Wezmą w nim udział uczniowie, którzy osiągnęli najwyższe wyniki w pierwszym etapie konkursu.

            Szczegółowych informacji udzielają polonistki.

          • Wyniki konkursu "Wielkanocna pisanka"

          • Wyniki konkursu na pisankę wielkanocną 2021. Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy. Z uwagi na sytuację epidemiologiczną po odbiór dyplomów i nagród zaprosimy w terminie późniejszym.

            Klasy 1 – 3

            I miejsce

            • Natalia Dachniewska (2a)

            • Jagoda Guźniczak (2b)

            • Antonina Mikołajczyk (2b)

            II miejsce

            • Wojciech Polus (1a)

            • Jacek Kotara (1a)

            • Patrycja Pędzińska (2b)

            II miejsce

            • Paulina Szypura (1a)

            • Jan Panas (2a)

            • Franciszek Nowak (2b)

            Wyróżnienia

            • Adam Grembecki (1a)

            • Zuzanna Górniczak (1b)

            • Ignacy Bizon (2a)

            • Aniela Strulak (2a)

            • Bogumiła Łopka (3b)

            Klasy 4 – 6

            I miejsce

            • Laura Sopolinska (5)

            • Zofia Tomaszewska (6b)

            • Kacper Łukaszewski (6b)

            • Julia Szypura (6b)

            II miejsce

            • Adrianna Haliniak (4b)

            • Maja Wróblewska (5)

            • Nadia Grabowska (6b)

            III miejsce

            • Borys Śmigielski (4a)

            • Alicja Roszak (4b)

            • Karolina Zwolińska (6a)

            Wyróżnienia

            • Sara Bieńko (4a)

            • Adam Kamiński (4a)

            • Oktawian Michalak (4a)

            • Alexander Stalewski (4a)

            • Weronika Kurant (4b)

            • Patrycja Pietrzak (4b)

            • Laura Świercz (4b)

            • Maja Bieńko (5)

            • Alan Kwiecień (5)

            • Nikodem Orwat (5)

            Kornelia Strulak (5)

            • Alina Kłódczyńska (6a)

            • Zuzanna Szaj (6a)

            • Natalia Wardeńska (6a)

            • Natalia Grembecka (6b)

            • Bartosz Jackowski (6b)

            • Sandra Musiał (6b)

            • Daria Radoszewska (6b)

            • Weronika Walżyńska (6b)

            Klasy 7 – 8

            I miejsce

            • Hubert Stachowiak (7a)

            • Nadia Piasecka (8a)

            II miejsce

            • Alicja Mielcarska (8a)

            • Aleksandra Pietrzak (8a)

            • Natalia Stalewska (8a)

            III miejsce

            • Hubert Dachniewski (7b)

            Wyróżnienie

            • Oliwia Włoszyńska (8a)

          • Zmiany w WSO

          • WSO_zachowania_w_czasie_nauczania_zdalnego_(2).pdf

            OCENIANIE ZACHOWANIA UCZNIÓW W TRAKCIE TRWANIA NAUKI ZDALNEJ

             

            KLASY I-III

            W klasach I – III, skala i kryteria wystawiania oceny z zachowania w trakcie nauki zdalnej nie zmieniają się i uwzględniają specyfikę bieżącej sytuacji.

             

            KLASY IV-VIII

            &1

            W czasie trwania nauki zdalnej nie zmieniają się ogólne kryteria wystawienia oceny z zachowania określone w rozdziale X, paragrafy 1-9 WSO.

            &2

            Zebrane punkty są podstawą do wystawienia oceny zachowania wg następującego przelicznika:

            zachowanie wzorowe

            +80

            bardzo dobre

            od +40 do +79

            dobre

            od +1 do +39

            poprawne

            od 0 do -39

            nieodpowiednie

            od -40 do -79

            naganne

            od -80

             

             

            Kryteria oceny zachowania

            Na czas trwania nauki zdalnej, nieobowiązujące kryteria zostały wykreślone. Nowe zapisy zaznaczono kolorem zielonym.

             

            Wysoka frekwencja (powyżej 95%).

            +10 p.

            na koniec semestru

             

             

            Wszystkie nieobecności usprawiedliwione.

            +5 p.

            na koniec semestru

             

            Brak spóźnień.

            +5 p.

            na koniec semestru

             

            Kultura osobista.

            +10 p.

            na koniec semestru

             

            Prawidłowe pełnienie funkcji związanych z SU: przewodniczący, zastępca, skarbnik i innych.

            od +5 p.
             do +10 p.

            na koniec semestru

             

            Odpowiedni (galowy) strój podczas uroczystości szkolnych

            Odpowiedni strój podczas klasowych uroczystości online

            + 2 p.

            każdorazowo

             

            Reprezentowanie szkoły na zewnątrz w poczcie sztandarowym.

            +5 p.

            każdorazowo

             

            Udział w zawodach sportowych

            + 3 p.

            każdorazowo

             

             

            Udział w konkursach przedmiotowych i pozaprzedmiotowych.

            + 3 p.

            każdorazowo

             

            Osiągnięcia w konkursach i zawodach – w zależności od rangi i etapu konkursu.

            od +5 p.
             do +30 p.

            każdorazowo

             

            Aktywny udział w zajęciach pozalekcyjnych – kołach zainteresowań.

            od +5 p.
             do +10 p.

            na koniec semestru

             

            Praca na rzecz klasy lub szkoły, np. gazetka online, pomoc w organizacji imprez szkolnych

            od +2 p. do +10 p.

            każdorazowo

             

             

            Praca na rzecz klasy lub szkoły.

            od +5 p.
             do +10 p.

            każdorazowo

             

            Koleżeńska pomoc w nauce

            od +5 p.
             do +10 p.

            na koniec semestru

             

            Udział w zbiórkach makulatury, zużytych baterii, plastikowych nakrętek (w zależności od ilości)

            od +1 p.
             do +6 p.

            każdorazowo

             

            Aktywny udział w akcjach Samorządu Uczniowskiego, np. konkursach międzyklasowych.

            od +2 p.
             do +5 p.

            każdorazowo

             

            Wzorowe zachowanie podczas wycieczek szkolnych (udzielanie pomocy i okazywanie życzliwości innym, przestrzeganie regulaminu)

            +5 p.

            każdorazowo

             

            Inne zachowania zasługujące na wyróżnienie.

            od +2 p.
             do +10 p.

            każdorazowo

             

            Premia za całkowity brak uwag.

            +10 p.

            na koniec semestru

             

            Pochwała Dyrektora Szkoły.

            +30 p.

            każdorazowo

             

             

            --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

             

             

            Nieusprawiedliwiona nieobecność.

            -3 p.

            za każdą godz. lekcyjną – podsumowanie raz w miesiącu

             

             

            Spóźnienie na zajęcia (począwszy od drugiego w półroczu).

            -1 p.

            za każde spóźnienie – podsumowanie raz w miesiącu

             

             

            Niewłaściwe zachowanie na lekcji, np. rozmowy, niewykonywanie poleceń nauczyciela, przeszkadzanie, jedzenie, wyrzucanie, wyciszanie uczestników podczas spotkania na Teams, spamowanie na czacie itp.

            od -2 p.
             do -5 p.

            każdorazowo

             

             

            Niewywiązywanie się z zadeklarowanych lub wyznaczonych zadań, zaniedbywanie obowiązków dot. klasy lub szkoły.

            od -2 p.
             do -5 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Brak odpowiedniego (galowego) stroju podczas uroczystości szkolnych

            -2 p.

            każdorazowo

             

             

            Nieodpowiednie zachowanie podczas wycieczek, imprez i uroczystości w szkole i poza nią

            -5 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Niszczenie mienia szkoły lub własności innych osób

            od -2 p.
             do -10 p.

            każdorazowo

             

             

            Używanie wulgarnego słownictwa.

            -5 p.

            każdorazowo

             

             

            Palenie lub posiadanie papierosów tradycyjnych/e-papierosów; posiadanie tabaki, zapalniczek, innych akcesoriów

            -15 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Zażywanie lub bycie pod wpływem alkoholu lub środków psychoaktywnych (narkotyków, dopalaczy) na terenie szkoły

            -30 p.

            każdorazowo

             

             

            Wychodzenie poza teren szkoły podczas lekcji lub przerwy

            -10 p.

             

            Brak komunikacji z uczniem pomimo zalogowania na spotkanie w Teams.

            -2 p.

            każdorazowo

             

             

            Stosowanie agresji fizycznej (bicie,  popychanie itp.)

            od -10 p.
             do -20 p.

            każdorazowo

             

             

            Stosowanie agresji psychicznej (przezywanie, ubliżanie, dokuczanie, groźby, zastraszanie, łamanie zasad netykiety itp.).

            od -10 p.
             do -20 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Cyberprzemoc, Fotografowani, nagrywanie, filmowanie bez pozwolenia.

            -15 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Inne niewłaściwe zachowania zagrażające zdrowiu własnemu lub innych. np. bieganie po korytarzach, skakanie ze schodów itp.

            -3 p.

            każdorazowo

             

             

            Kradzież, przywłaszczenie mienia

            -20 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Kłamstwo, oszustwo, fałszowanie w tym plagiat. np. podpisów

            -10 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Arogancja wobec nauczycieli i pracowników szkoły.

            -15 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Niestosowny strój, np. koszulki odsłaniające brzuch/ramiona, bardzo krótkie szorty /minispódniczki, niestosowne napisy/rysunki na ubraniach, buty na wysokim obcasie

            -5 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Widoczny makijaż, tipsy, długie lub/i pomalowane paznokcie; piercing, tatuaże, farbowane włosy

            -5 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Inne niewłaściwe zachowania uczniów.

            od -2 p.
             do -20 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Używanie telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych

            -5 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Nagana Dyrektora Szkoły.

            -30 p.

            każdorazowo

             

             

          • Wyniki konkursu fotograficznego “Puk, puk. Kto tam? Wiosna!”

          • Wyniki konkursu fotograficznego “Puk, puk. Kto tam? Wiosna!”

            Jury w składzie:

            Joanna Godawa, Małgorzata Andrzejczak, Izabela Minge i Agnieszka Drabikowska-Śrama

             

            Wyniki konkursu fotograficznego “Puk, puk. Kto tam? Wiosna!”

            Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy. Ze względu na sytuację epidemiologiczną po odbiór dyplomów i nagród zapraszamy w terminie późniejszym (powiadomimy o tym na FB)

            Klasy I-III

            I miejsce Lena Wojnowska 2b

            II miejsce Jakub Wegner 2b

            III miejsce Franciszek Nowak 2b

            III miejsce Aniela Strulak 2a

            Wyróżnienia:

            Patrycja Pędzińska 2b 

            Bogumiła Łopka 3b 

            Natalia Dachniewska 2a

            Adam Grembecki 1a 

            Ignacy Bizon 2a

            Klasy IV-VI

            I miejsce Adrianna Haliniak 4b

            I miejsce Laura Świercz 4b

            II miejsce Kacper Łukaszewski 6b

            II miejsce Karolina Zwolińska 6a

            II miejsce Weronika Walżyńska 6b

            III miejsce Alexander Stalewski 4a

            III miejsce Kornelia Strulak 5

            III miejsce Alan Kwiecień 5

            III miejsce Nadia Grabowska 6b

            III miejsce Daria Radoszewska 6b

            Wyróżnienia:

            Bartosz Kuc 4a

            Borys Śmigielski 4a

            Sara Bieńko 4a

            Wojciech Radoszewski 4b

            Laura Sopolinska 5

            Oliwia Markiewicz 5

            Maja Wróblewska 5

            Klasy VII-VIII

            I miejsce Oliwia Włoszyńska 8a

            II miejsce Alicja Mielcarska 8a

            II miejsce Hubert Dachniewski 7b

            III miejsce Maksymilian Paterski 8a

            III miejsce Jagoda Nowak 7b

            Wyróżnienia:

            Adrian Kachel 7b

            Natalia Stalewska 8a

            Julia Ząbek 8b

            Hubert Stachowiak 7a